lauantai 25. tammikuuta 2014

Sörtsö

Sergio, ( ihan vain suomeksi Sörtsö ) on minun hauska elämänkumppanini, joka tekee arkipäivistäni mukavia persoonallisella huumorintajullaan.

Tässä muutama juttelu:

Yhtenä aamuna poikani Thomas tokaisi: " Āiti, sulla on pusero väärinpäin päällä."
Sergio: " Pusero on ihan oikeinpäin, Leila on väärinpäin sen sisällä."

Olimme lähdössä italiansuomalaisten pikkujouluihin.Laitoin päälleni lappalaisaiheisen villapuseron . Suomen kunniaksi.Sergio katseli minua epäilevän näköisesti, johon minä :
"Onko mun vaatteissa  jotain vikaa?"
Sergio:" Ei, ihan hyvät. Harmi vaan kun mennään autolla  eikä hevosella."

Marketissa. Sergio: "Työnnä sä ruokakärryä."  "Miksi?" Kysyin minä.
Sergio: " Sä olet seksikkäämpi kuin minä kun työnnät ruokakärryä."











People have read this post.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti